Vrije tijd

Ontdek onze uitdagende en feestelijke culturele activiteiten voor jouw vrije tijd en verrijk je leven met onze culturele activiteiten! Of het nu gaat om een randprogrammering, een kunstzinnige workshop op een festival of een bedrijfsuitje of feestje, wij bieden uitdagende, prikkelende en feestelijke ervaringen die zich moeiteloos aanpassen aan jouw situatie, doelgroep en sfeer. Dus, waar wacht je nog op?

Festivals

Geef elk festival dat extra beetje flair met onze aangepaste activiteiten, zoals de greenscreen. Aangepast aan het thema van jouw festival zorgen wij voor een unieke en leuke beleving. Naast een onvergetelijke ervaring nemen de bezoekers ook een tof souvenir mee naar huis. Onze activiteiten passen bij elk festival en maken van jouw evenement een onvergetelijke gebeurtenis.

Bedrijven

Kies voor een onvergetelijk bedrijfsuitje in Rotterdam en versterk de band met je collega’s! Boek nu een 010fotosafari of een VR-paint Experience en beleef de stad op een unieke manier. Het is de perfecte manier om herinneringen voor het leven te maken en de samenwerking en het teamwork binnen het bedrijf te verbeteren. Durf te investeren in je bedrijf en je medewerkers en boek vandaag nog een onvergetelijk bedrijfsuitje!

Randprogrammering

Randprogrammering is de ultieme manier om je recreatieprogramma of festival te verrijken! Laat je gasten een onvergetelijke beleving beleven met doorlopende stop-motion workshops, reuze knikkerbanen bouwen en meer. Laat De Cultuurschool je helpen bij de invulling. Verrijk je evenement nu met een onvergetelijke randprogrammering!

Of neem contact op met onze contactpersoon:

Simone den Haan

simone@decultuurschool.nl